I tak jest kiepsko, uzwojenie pierwotne zaraz po wtórnym i toroidzie jest elementem na który zawsze zwraca się uwagę i warto by było ładnie zrobione. Moim zdaniem za mała liczba wsporników, ja bym dał jeszcze 4, ale możliwości już nie ma. Jak ja nawijałem pierwotne ? najpierw uformowałem rurę miedzianą na rurce PCV o średnicy 160mm potem delikatnie rozginając formowałem dokładną średnicę. Generalnie ciężka robota i dużo pieprzenia ale wykonalne

Zwój zabezpieczający wg. mnie każda tesla powinna mieć bo szkoda transformatora, mimo zastosowania filtrów i te pe nadal jest narażony na uszkodzenie. Zwój zabezpieczający nie powinien być połączony w zamknięte koło tylko musi mieć przerwę. Zamknięty zwój zabezpieczający będzie pełnił rolę zwartego zwoja nawiniętego na transformatorze czyli powodował straty. Podobny problem mają ludzie przy montowaniu transformatorów toroidalnych w metalowych obudowach
